1- Nasıl Sipariş Oluşturabilirim?

1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru bedeni seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın. 

2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir ya da 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayabilirsiniz.

3- Siparişinizde kullanabileceğiniz kupon kodu ya da hediye çeki var ise, Hediye Çeki Kullan alanına kodu yazarak ekle butonuna basın ve 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın.

4- Adres bilgilerinizi doğru bir şekilde doldurun ve kaydet tuşuna basın.

5- Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin ve gerekli bilgileri doldurun.

6- 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın ve işlemleri tamamlayın. Siparişiniz oluştuktan sonra Sipariş Numaranız ekranınıza yansıtılacak ve mail yoluyla sipariş bilgilerinizin bulunduğu bir bilgilendirme mesajı alacaksınız.

 

2- Siparişimi mağazadan teslim alabilir miyim?

Sipariş oluşturma aşamasında "Adres Bilgileri" kısmında bulunan "Kargo seçenekleri" kısmında Mağazadan Teslimat'ı seçerek sipariş oluşturabilirsiniz.
Merter Mağaza Teslimat seçeneğini, yalnızca gönderi adresi İstanbul olan müşterilerimiz kullanabilir.


NOT: Siparişin mağazaya ulaşmasının akabinde mail adresinize bir e-posta iletilecektir. İlgili tarihten itibaren 7 gün içinde teslim alınmayan siparişler sistem tarafından otomatikman iptal edilecektir.

 

3- Kredi kartına taksit yapabilir miyim?

Bonus, Paraf Kart, Card Finans, World Card, Axess, Maximum, Advantage kredi kartları ile yapılan alışverişlerde taksit yapılabilmektedir.

 

4- Banka kartı ile ödeme yapabilir miyim?

Banka kartı ile ödeme sağlayabilirsiniz. Banka kartları ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.

 

5- Kapıda ödeme ile nasıl sipariş oluşturabilirim?

1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru bedeni seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın. (Ürün özellikleri kısmında yer alan Beden-Ölçü değerlerinden yardım alabilirsiniz.)

2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir ya da 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayabilirsiniz.

3- Siparişinizde kullanabileceğiniz hediye çekiniz var ise, hediye çekleri alanına kodu yazarak ekle butonuna basın ve 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın.

4- Adres bilgilerinizi doğru bir şekilde doldurun ve kaydet tuşuna basın.

5- Ödeme Yöntemi bölümünden Kapıda Ödeme' yi seçin. +50 TL Kapıda Ödeme ücreti siparişinizin toplam tutarına yansıtılacaktır.

6- 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın ve işleminizi tamamlayın. Ya da 0531 984 72 36 numaralı Kapıda Ödeme Whatsapp hattımıza yazarak siparişinizi oluşturabilirsiniz."

 

6- Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme mailleri tarafınıza gönderilir.

1. Sipariş tamamlanınca “Siparişini Aldık” bilgilendirme maili alacaksınız.

2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişini Kargoya Verdik” başlıklı bilgilendirme maili ve kargo firmasından bilgi SMS’i tarafınıza iletilecektir.

İPUCU: Ana sayfada yer alan ""Hesabım"" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden ya da "SİPARİŞ TAKİBİ" linkine tıklayarak üyelik mailiniz ve sipariş numaranız ile siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz."

 

7- Üye değilim siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme mailleri ve kargo sms i tarafınıza gönderilir.

1. Sipariş tamamlanınca “Siparişiniz Alınmıştır” bilgilendirme mailinde bulunan sipariş numaranızı alın.

2. Web sitemiz üzerinden Sipariş Takip sayfasına girerek, mail adresinizi ve sipariş numaranızı yazarak siparişinizin takibini gerçekleştirebilirsiniz.

 

8- Siparişim eksik gönderilmiş ne yapabilirim?

"Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açmanızı tavsiye ederiz. Paket içeriği eksik veya yanlışsa:

1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.

2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.

3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte geri gönderin.

4. Durumla ilgili bizimle (0212) 505 31 00 numaralı hattımızı arayarak irtibata geçebilirsiniz.

• Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte bize iletin. Talebiniz incelenecek ve en kısa sürede dönüş yapılacaktır."

 

9- Kusurlu ya da Yanlış Ürün Geldi Ne Yapmalıyım?

Siparişiniz içerisinde bir üründe kusur varsa ya da yanlış gönderim sağlandıysa, sipariş numaranız ve ürün görselleri ile birlikte (0531 984 72 36)  Whatsapp ve (0212 505 31 00) müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz. İade talebi oluştururken üründe bulunan kusur görsellerini talep içerisine eklemeniz gerekmektedir.

 

10- Siteden aldığım ürünlerde ‘Değişim’ yapılabilir mi?

Değişim yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsin.

1. Değişim süresi sipariş teslim edildikten sonra 14 gündür.

2. "Hesabım - "Siparişlerim" kısmında Kolay İade butonuna tıklayarak işlem yapılacak ürün/ürünleri seçin.

3. İlgili form içinde yer alan "Ödeme Türü" kısmında "Cüzdan" seçeneğini seçin.

4. Talebini tamamlayınca ekrana çıkan "FG" ile başlayan kodu not olarak kaydedin, notla beraber paketi MNG Kargo şubesine teslim edin.

5. Bakiye tanımlaması yapıldıktan sonra seni SMS ile bilgilendireceğiz. Tanımlama sonrası site üzerinden yeni siparişini dilediğin zaman oluşturabilirsin.

 

11- Siparişimi İade Edebilir Miyim?

Siparişiniz kargo firması tarafından size teslim edildikten sonra 14 gün içinde ücretsiz olarak MNG Kargo ile iade edebilirsiniz. Detaylı bilgi için 13. Maddeyi inceleyebilirsiniz.

 

12- Sitenizden aldığım ürünü mağazanızdan iade edebilir miyim?

Sitemizden alınan ürünlerin iade işlemi mağazamız tarafından yapılamamaktadır.Online siteden yapılan alışverişlerin iadesi yalnızca online sitemiz üzerinden yapılabilir.

 

13- İade işlemini nasıl yapabilirim?

1. İade talep formundan, iade etmek istediğin ürün/ürünleri seçerek talep oluşturabilirsin.

2. 5in1canpolat.com üzerinden "Hesabım" - "Siparişlerim" - "Kolay İade" adımlarını takip ederek iade edeceğin ürünleri ve iade nedenini seçerek işlemi tamamla.

3. Ekranda çıkan "FG" ile başlayan kodu not ederek, iade paketini kod ile beraber MNG Kargo şubesine teslim edebilirsin.

4. Link üzerinden kolay iade formuna ulaşabilirsin.

İpucu : Talep açılmayan gönderileriniz işleme alınamamaktadır. Kapıda ödeme ve havale ödemesi ile oluşturulan siparişlerde fatura üzerinde IBAN bilgileri yazılmadığı takdirde; tarafımızda bu bilginin bulunmamasından dolayı ilgili tutar hesabınıza Cüzdan Bakiyesi olarak yansıtılacaktır. İadelerde fatura ibrazı zorunludur.

NOT: Ücretsiz Kargo (1.500 TL üzeri ücretsiz kargo) Kampanyası ile oluşturulan siparişlerin iadeleri olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo fiyatı düşülecektir.

 

14- İade Ettiğim Ürünün Ücret İadesi Ne Zaman Yapılır?

Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra, iade şartlarına uygunluğu tasdik edilirse iade işleminiz gerçekleştirilecektir. Kartınıza yansıma süresi bankalara göre değişkenlik göstermekte olup, 7-10 iş günüdür. İade işleminiz tamamlandığında tarafınıza sistemde kayıtlı olan mailiniz üzerinden bilgilendirme yapılacaktır. İadesi yapılan tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır.

Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış ve etiketi kopartılmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri gönderilmektedir, bu durumda ücret iadesi yapılamaz.

 

15- 3D Güvenli Ödeme nedir?

3D Güvenli Ödeme, internet üzerinden kredi kartı ve banka kartıyla yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin artırılması için geliştirilmiş olan bir güvenlik sistemdir. İnternet sitemizde yapacağınız her alışveriş güvenlidir. Kredi kartı numaranızı girdiğiniz anda numaranıza ait bilgiler şifrelenerek bankaya gönderilir. Firmamız dâhil olmak üzere üçüncü şahısla tarafından bilgilerinizin görüntülenmesi veya ulaşılması mümkün değildir. Kart bilgileriniz sadece siz ve banka arasındaki iletişim için kullanılır, başka herhangi bir üçüncü şahıs veya firma görüntüleyemez, müdahale edemez.

 

16- Üyeliksiz sipariş verdim iademi nasıl yapabilirim?

Üyeliksiz verilen siparişlerinize iade talebi oluşturmak için Kolay İade sayfasından sipariş numaranızı ve mail adresinizi girerek iade talebi oluşturabilirsiniz.

 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR